Polityka jakości
Polityka jakości firmy FAMPLAST Sp. z o.o. Sp. k. wynika z przyjętej strategii utrzymania i doskonalenia wysokiego poziomu jakości wyrobów w postaci detali z tworzyw sztucznych oraz usług polegających na wykonywaniu prób na formach powierzonych od Klienta.
Nasza firma dokłada wszelkich starań by spełnić oczekiwania odbiorców i w tym celu:
- identyfikuje wymagania klienta
- wspiera i doradza klientom w zakresie doboru elementów opakowań
- przestrzega ustalonych warunków współpracy z klientami i dostawcami
- realizuje produkcję opakowań z tworzyw sztucznych metodą wtrysku
Osiągnięcie tych celów jest możliwe dzięki realizacji następujących zasad:
- zachowanie wysokiego poziomu jakości pracy i usług
- świadomości pracowników co do swojej roli w kształtowaniu jakości i swojej odpowiedzialności w tym zakresie
- doskonaleniu metod wykonywanej pracy
- prowadzeniu ścisłego nadzoru nad przebiegiem i wykonaniem usługi
- dokonywaniu analiz zewnętrznych czynników wpływających na funkcjonowanie firmy
- ocenianiu ryzyka związanego z działalnością.
- planowaniu i realizowaniu szkoleń dla pracowników.
Firma realizuje politykę jakości przez kreatywne podejście do zarządzania przez jakość, ze szczególnym uwzględnieniem:
- promocji świadomości jakościowej
- kultury jakości
- powszechnego aktywnego udziału pracowniczego
- motywacji jakościowej
Ustanowiona, akceptowana i zakomunikowana Polityka Jakości zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań jakościowych, spełniania wymagań oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością. Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy i pełne identyfikowanie się z polityką firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.
Zatwierdził
Zarząd
Wydanie III
20.10.2020